Reklamace

Reklamace zboží je v případě, kdy zákazník nesouhlasí s kvalitou, stavem, nebo jiným nedostatkem zboží, které zakoupil. Zákazník může reklamovat zboží obvykle v termínu do 24 měsíců od zakoupení zboží.

Proces reklamace zboží  zahrnuje následující kroky: 

  1. Zákazník kontaktuje prodejce nebo obchod, kde zboží zakoupil, a sdělí jim problém s zbožím.

  2. Vyplněním reklamační formuláře. (Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na  e-mailovou adresu info@bermasiv.cz, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím).

  3. Prodejce  žádá zákazníka o předložení dokladu o koupi zboží (např. účtenka, faktura).

  4. Zákazník předloží zboží k reklamaci spolu s dokladem o koupi.

  5. Prodejce nebo obchod zkontroluje zboží a rozhodne, zda je reklamace oprávněná.

  6. V případě oprávněné reklamace prodejce nabídne nápravu (oprava zboží), výměnu za nový kus zboží nebo vrácení peněz zákazníkovi.


Je důležité dodržovat podmínky reklamace uvedené v obchodních podmínkách prodejce a v souladu s platnými zákony a předpisy.